• Gratis verzending vanaf 50,-
  • Spaar voor korting
  • Veilig achteraf betalen

4.8Out of 132 Reviews


    Retourneren

    Wil je je bestelling retourneren? 
    Meld je retourzending aan via ons online retourportaal.

    1. Retour aanmelden
      Vul je ordernummer en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst in op het retourportaal. Selecteer het product dat je wilt retourneren en kies de reden van retour. Kies voor de door jou gewenste verzenddienst en ontvang een verzendlabel.
    2. Retour inpakken
      Zorg ervoor dat alle prijskaartjes aangehecht zijn en dat, indien van toepassing, de artikelen voorzien zijn van hun originele verpakking. Doe de artikelen die je wenst te retourneren in een stevige doos/zak om de kans op schade of verloren onderdelen te beperken. Plak het retourlabel op het pakket. Vergeet niet het oude etiket te verwijderen. Nu is je retour klaar om verzonden te worden!
    3. Retour inleveren
      Breng het pakket naar een pakketpunt in de buurt óf lever het in bij onze winkels (gratis). Retourzendingen per post zijn op eigen kosten.
    4. Terugbetaling
      Nadat we jouw retourzending ontvangen hebben, streven we ernaar deze binnen 2 werkdagen te verwerken. Hierna wordt het aankoopbedrag teruggestort.

    FAQ

    Wat zijn de retourvoorwaarden?

    • Een artikel mag binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Bij sale artikelen vragen wij een retourtermijn van 7 dagen te hanteren.
    • De artikelen zijn ongebruikt, onbeschadigd en schoon (geen dierenharen, parfum of andere geuren). Meubels mogen niet gemonteerd zijn geweest.
    • De verzender is verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het in ontvangst hebben genomen. Bewaar daarom altijd goed je verzendbewijs!
    • Eventuele goodies dienen naar rato mee teruggestuurd te worden. Wanneer dit niet gebeurt, zal de goodie in rekening worden gebracht.
    • Is je bestelling beschadigd of onjuist? Meld dit eerst via een mail of via het retourportaal alvorens het retour te sturen.
    • Voor het retourneren van Woodies artikelen geldt een extra vereiste: verpak het pakket voor zover mogelijk op dezelfde manier als hoe wij het naar je hebben verzonden om de kans op schade zo klein mogelijk te houden. Ook bij deze retouren geldt dat de retourzending het risico van de verzender is, dus zorg ervoor dat de kans op verschuiving zo klein mogelijk is. Wanneer het bed beschadigd is vanwege het niet correct verzenden van de klant, kan het artikel niet (volledig) vergoed worden.

    Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
    Wat vervelend! Dit kan twee oorzaken hebben: het artikel is beschadigd tijdens transport óf wij hebben het artikel per ongeluk beschadigd verzonden. Je mag het artikel aanmelden via het retourportaal, maar je kunt ons ook een mailtje sturen naar [email protected] waarin je de schade omschrijft en aantoont.

    Let op: schade dient binnen twee dagen na ontvangst te zijn gemeld. Wanneer ook de verzendverpakking beschadigd is, ontvangen wij hier graag foto's van.

    Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat nu?
    Wat vervelend dat we een foutje hebben gemaakt, sorry hiervoor! In ons retourportaal kun je aangeven dat je het verkeerde artikel/de verkeerde maat hebt ontvangen. Wij zullen aan de hand van deze melding contact met je opnemen voor de verdere afhandeling.

    Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?
    Kosteloos retourneren kan via onze winkels. Kies je liever voor een pakketdienst? Dan zijn hier kosten aan verbonden (tenzij je kiest voor een coupon). Deze kosten zijn afhankelijk van o.a. de vervoerder en grootte/gewicht van het pakket.

    Kan ik een item ruilen?
    Helaas is het niet mogelijk om een item via deze weg te ruilen. Wil je toch een andere maat? Dan kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen en het huidige item binnen de retourtermijn retour sturen.

    Kan ik meerdere bestellingen als één pakket retour sturen?
    Dat is zeker mogelijk! Wel dienen beide bestellingen los aangemeld te worden via het online retourportaal. Om maar één keer retourkosten te betalen, kies je bij één bestelling voor retourneren via een pakketdienst en bij de andere bestelling(en) retourneren via onze winkel. Maak ook duidelijk onderscheid tussen de bestellingen door de ordernummers bij het pakket te voegen. Als deze niet toegevoegd worden, kunnen we je retourzending helaas niet verwerken.

    Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
    Wanneer wij je retourzending verwerkt hebben, storten we direct het aankoopbedrag van de desbetreffende artikelen terug. Het kan echter enkele werkdagen duren voor dit ook daadwerkelijk op je rekening staat.

    Ik heb gekozen voor achteraf betalen met Klarna maar ik heb items geretourneerd. Hoe gaat dit in zijn werk?
    We raden je aan om je retourzending ook aan te melden bij Klarna zodat zij de factuur tijdelijk kunnen pauzeren. Zo voorkom je eventuele extra kosten die in rekening gebracht kunnen worden wanneer de betaling niet binnen de betalingstermijn wordt voltooid. Je kunt er ook voor kiezen om de gehele factuur alvast te betalen. Zodra je retourzending dan verwerkt is, krijg je het te veel betaalde bedrag teruggestort op je rekening.

    Ik heb betaald met mijn gespaarde Loyalty tegoed of een cadeaubon. Hoe wordt dit terugbetaald?
    Ten eerste wordt het bedrag dat is afgerekend met iDeal/Creditcard/Bancontact/etc. teruggestort. Daarna maken we een nieuwe code aan met het resterende bedrag óf we zetten het gespaarde Loyalty tegoed terug op je account. Helaas doet het systeem dit niet automatisch, waardoor het soms kan gebeuren dat we dit vergeten. Mocht je retourzending al enige tijd geleden zijn verwerkt, maar je hebt niets van ons gehoord over het tegoed, stuur ons dan gerust een mailtje.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0